Dec 11, 2010

jom kawen...eh..?!



balik keje jap lagi nih aku nak gi majlis kawen...so terasa nak dengar lagu maher zain ni..kepada mereka yang melangsungkan majlis kawen hari ni..selamat pengantin baru aku ucapkan...aku suke je gi majlis kawen orang..moga2 mendapat keberkatan dan tuan umah mesti suke coz kita datang memenuhi undangan..kan..kan..hehe

jum makan nasi minyak..choyy!

15 comments:

aNnE said...

heee suka sangat lagu ni..oh maher...zain..hee:D

pelik2perfect said...

yehaa...jum nyanyi sama2 ~

Siti Safiyyah said...

mmg kene lagu Barakallah dgn amek berkat org kawen..teehee :D

Yellow LEOpard said...

tapau nasi minyak sikit boleh?huhu

pelik2perfect said...

hehe...syok majlis kawen semalam...menu nasi minyak + ayam panggang madu...syok tul rasa...

@yellow leopard : tapau?? tak sempat la..dah selesai aku nyum2...oh ayam..i likee!

wawa-chan said...

kak mirul mao kawen..???
saye mao attend..!!
mao jadi pengapit~

pelik2perfect said...

amin...dah ada orang sudi jadi pengapit..tak yah i pening2..hehe...calon lum ada la..cemana nk kawen wawa uii...haiya...

wawa-chan said...

aiyark..
cepat2 carik..
saye suda xsaba mao jd pengapit..!!

pelik2perfect said...

carik tu yg payah tu...kang dikata perigi mencari timba..haishh...i pemalu la...asek pergi keje balik keje...tak sempat nk g dating...haiyarkk

wawa-chan said...

hahaa..ngorat sape2 kt opis tuh..tp jgn ngorat laki org ek..

DeCrewz said...

Ambo ada doa untuk orang yang nak kawin sangat2.. Jangan lupa baca tau...

pelik2perfect said...

@decrewz : wah..siap ada word 'sangat2' ..takut eh?! lagi satu sy rasa sy pernah je tgk doa tu...sengal..keh3

hans said...

lagu nih sedap
xsabar nak kahwin haih

P/S : Nasiblah Ekau Menang Tony Fernandes! Kalau Tidak Memang Fobia Den Nak Naik Kapal Terbang!

P/S : Apabila Si Gila Bertemu Si 'Gila'! Hans Conan Menyiasat!

chokeLy said...

jgn lupe invite kalo kawen t...
heee..:D

pelik2perfect said...

@chokely : dengar tu hans...hiks~