Dec 8, 2010

hijrah 1432!!


pejam celik pejam celik..jap je dah tukar tahun baru hijrah...bila tahun baru cam biasa la orang tanya pasal azam baru la hajat baru lah...huuhuu..tapi mmg betul, aku setuju SETIAP orang pasang niat or azam baru untuk tetapkan hala tuju dia dalam tahun baru.. aku?? aku pun ada azam baru..nak tahu ke?? ishh segan lah..hehe . okla, azam aku simple je 1)nak dpt konfem cepat dlm perkhidmatan 2)kawen..! (mak aku da bising, aku tak kawen2 lagi..aku jawab, patah hati mak..hehe) aku doa untuk diri dan utk umat islam yang lain juga semoga tahun baru 1432hijrah ini memberi keberkatan untuk kita semua..choy!

2 comments:

~ch@wi~ said...

salam maal hjrah...hope 2 2 azam tu trcapai..hehehe ;)

pelik2perfect said...

hehe...thx chawi..chawi plak cemana? pe azam baru?